Будуємо гараж з профнастилу своїми руками

Гараж з профнастилу своїми руками — це не тільки міцна і надійна, але і дуже приваблива конструкція, яка збирається дуже швидко і з мінімальними матеріальними витратами. Використання в якості основного будівельного матеріалу профільованого листа обґрунтовано численними перевагами.

Гараж з профнастилу не тільки відмінно виглядає, але так само дає стійку і міцну конструкцію.

Це невелика вага виробу нарівні з високою міцністю і жорсткістю. Такий лист важко зігнути або пошкодити, а сама конструкція простоїть багато десятиліть. Монтаж відрізняється простотою: поставити каркас і обшити його за допомогою профнастилу дуже просто навіть самостійно, а взагалі досить двох чоловіків, щоб легко впоратися з цим завданням.

Готуємо інструменти і відповідні матеріали

Листи профнастилу складно погнути або деформувати, тому такі конструкції дуже міцні.

Перш ніж зводити гараж з профнастилу, слід приготувати необхідні інструменти і відповідні матеріали для роботи. В першу чергу це сам профлист, кількість якого треба правильно розрахувати при замовленні. Обов’язково враховуємо, що настил для стін і покрівлі буде укладатися з напуском до двохсот міліметрів!

Також нам будуть потрібні профільні труби для каркаса, утеплювач, пароізоляційна мембрана, саморізи, кусачки, сталеві клепки, олівець, шуруповерт, висок, лопата, цемент, щебінь, пісок, різні шурупи, П-подібний профіль.

Повернутися до змісту

Де побудувати майбутній гараж?

Підготовчі роботи включають в себе пошук підходящої майданчики для гаража, розчищення території від сміття, зняття шару ґрунту до десяти сантиметрів. Якщо в гаражі планується оглядова яма, то слід передбачити кнопку і облицювання такого невеликого «підвального приміщення.

Після цього починаємо розмітку ділянки шляхом встановлення по периметру майбутньої будови кілочків і протягування мотузки. Гараж з профнастилу зазвичай відрізняється невеликими розмірами, тому така розмітка не займе багато часу.

По кутах викопуємо ями розміром п’ятсот на п’ятсот міліметрів і глибиною також у п’ятсот міліметрів — у них потім встановлюємо опалубку. Ями заливаємо бетонною сумішшю з пропорції: одна частина очищеного піску на три частини цементу. Заливати треба до рівня грунту.

Сам гараж найкраще будувати трохи в стороні від будинку, але таким чином, щоб до нього можна було вільно під’їхати. Оптимальне місце — це ділянка недалеко від воріт: автомобіль таким чином отримує можливість нормально заїхати в гараж, не надаючи впливу на навколишній ландшафт. Під’їзна доріжка монтується від самих воріт огорожі; краще, якщо вона буде прямою.

Повернутися до змісту

Підстава і каркас гаража

Для гаража з профнастилу підійде металевий каркас гаража.

Каркас для гаража з профнастилу збирається досить швидко з профільованих труб круглого або квадратного перетину. При цьому тривалість робіт над конструкцією буде залежати від наявності оглядової ями під самим гаражем.

При найпростішому варіанті труби для каркаса просто встановлюються в заздалегідь викопані ями, в які засипається піщана і гравійна подушки.

Після установки стійок ями заливаються бетоном. Не слід поспішати з подальшими роботами, так як заливка повинна добре просохнути.

Розмір каркаса залежить від габаритів автомобіля, необхідність зберігання в гаражі інструментарію, мотоцикла, велосипеда або необхідності ставити в ньому не одну, а дві машини. Сам скелет досить простий: він являє собою опорні вертикальні стійки і поперечини.

Повернутися до змісту

Монтаж стін

Схема кріплення профнастилу.

Побудувати гараж з профнастилу можна досить легко і швидко. Після установки каркаса приступаємо до монтажу стін з профільованого листа. Тут все гранично просто: листи за допомогою шурупів кріпляться до стійок, всі стики додатково фіксуються сталевими заклепками. Після того як стіни зашиті, можна провести роботи по гідроізоляції утеплити і стіни плитами з мінеральної вати.

Перед тим як приступити до монтажу стін, необхідно знову все ретельно виміряти, перевірити горизонтальність будівельним рівнем. Потім виконуємо розкрій листів (якщо це ще не було зроблено) і з кроком триста міліметрів починаємо прикріплювати профнастил до каркаса.

Гаражі з профнастилу являють собою жорстку конструкцію, яка буде відмінно протистояти різних навантажень і впливів, але для цього необхідно зміцнити листи правильно. Рекомендується використовувати при монтажі герметизуючі прокладки та герметики на основі бітуму, що зробить конструкцію стійкою до змін погоди, сильним дощам.

Важливо! Фіксування листів здійснюється через хвилю на нижніх прогинах з кроком до трьохсот міліметрів за допомогою не тільки саморізів, але і заклепок.

Повернутися до змісту

Дах з профнастилу

Гаражі з профнастилу часто мають саму звичайну одно — або двосхилий дах, яку можна утеплити. Кріплення здійснюється саморізами, листи монтуються на профіль каркасу покрівлі. Сам лист вибирається таким чином, щоб можна було перекрити всю довжину гаража одним шматком.

Взагалі, краще відрізати зайву частину, ніж братися за складні роботи з нарощування відсутнього фрагмента. Та й утеплити такий дах буде простіше і надійніше.

http://youtu.be/NDAI7sx4lHM

Стики листів настилу для гаражів робляться близько двохсот міліметрів. Класти листи треба тільки внапуск. Після укладання стики герметизують матеріалами на основі бітуму. Гаражі з профнастилу зазвичай не мають утеплених стін, на відміну від покрівлі, яку слід утеплити.

При монтажі спочатку збирається каркас і решетування покрівлі, після чого настилається гідроізоляційна плівка у вигляді ПВХ-мембрани. Після цього дах можна утеплити мінеральною ватою. За шаром вати залишаємо спеціальний вентиляційний зазор в двадцять-сорок міліметрів.

У цьому випадку кількість кріпильних елементів збільшується, сам крок обрешітки становить до півтора метрів. Діаметр шурупів для кріплення, які повинні мати гумові прокладки, становить 4,8 міліметрів. Кількість таких кріпильних елементів становить до восьми штук на квадратний метр.

Ще залишилося зробити кілька кроків, і гараж з профлиста буде готовий до експлуатації! Залийте підлогу, спорудити полички для інструментів.

http://www.youtube.com/watch?v=lPg8jjLUD-A

Повернутися до змісту

Переваги і недоліки гаражів із профнастилу

Будівництво гаража з профнастилу має ряд переваг, які й змушують все більшу кількість людей віддавати перевагу саме цьому матеріалу. Найголовнішим плюсом є вартість усього споруди, яка набагато нижча ціни на гаражі з інших матеріалів.

Монтаж конструкцій з профнастилу відносно простий і займає дуже мало часу, а термін служби гаража з профнастилу може становити кілька десятиліть. Крім того, зробити такий гараж можна своїми руками, не залучаючи дорогих фахівців.

Але гараж з профнастилу має і деякі недоліки, про які слід згадати. Такий матеріал сам по собі не може забезпечити відмінну захисту автомобіля, так як замки легко зрізаються, а стіни можна пошкодити за допомогою дискової пилки.

Мінусом необхідно вважати і погану захищеність гаража від різких перепадів температури: сильної спеки або заморозків.

Цей недолік можна нівелювати, якщо утеплити гараж, але такі заходи для нежитлових приміщень застосовуються не так часто, та й вартість утеплення істотно підвищує ціну гаража.

http://youtu.be/7RD_DbL-VaI

Як ми переконалися, зробити гараж з профлиста досить просто, нам треба всього лише підготувати інструменти і профільований лист з каркасом. Такий гараж буде стояти дуже довго, а використання забарвлених аркушів дозволяє зробити його досить привабливим.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>