Облаштовуємо ворота в автогараж самостійно

Зведення гаража — це обов’язкова умова комфортного використання і збереження автомобіля. Якщо у Вас приватний будинок, то можна побудувати гараж поруч або навіть прибудувати до нього. Неважливо, де знаходиться автогараж, головне-забезпечити високий рівень захисту майна, а це можливо тільки при монтажі міцних і надійних воріт. Портальні пристрої бувають різної конструкції, вибір якої залежить від особливостей приміщення, бюджету та уподобань господаря. Найдоступніший варіант на сьогодні — це виготовити і встановити дерев’яні ворота для гаража своїми руками. Це дасть Вам можливість не тільки заощадити, але і змінити свій стиль. Зробивши все самостійно — від «А до Я», будете точно впевнені в якості і надійності воріт.

Технологія виробництва орного пристрої

Виготовлення каркаса стулок

Раму стулок розсувних воріт зазвичай виготовляють з дерев’яних брусків, перетин яких (Ширина Х Товщина): 90-100мм Х 50мм. Збивати каркас можна будь-яким доступним та зручним для Вас способом:

  • Найпростіший спосіб з’єднання елементів рами стулок виконується за допомогою звичайної ножівки і сокири чи ножа, і стамески. Кріплення між собою фіксують саморізами. Після того, як буде виконана обшивка, конструкція придбає необхідну міцність, тому тип з’єднання кутів не принципове.
  • Якщо у Вас в наявності повний набір столярних інструментів, каркас можна виготовити, так би мовити, «за всіма правилами столярної справи», і зібрати його в потайний шип. Для цього на внутрішніх сторонах брусків роблять вибірку 1/4 від товщини дощок чи вагонки передбачуваної внутрішньої обшивки, і укладають їх з набором будь-якого малюнка. Такий спосіб не дасть повісті полотно воріт, і вони довше будуть зберігати привабливий і акуратний зовнішній вигляд.

Надійний спосіб закріплення рами

Додатково! Збирайте раму на рівній поверхні так, щоб всі елементи розташовувалися в одній площині (це допоможе уникнути просторових перекосів), а також не забувайте перевіряти розміри по діагоналях конструкції.

Фарбування, обшивка та утеплення

Далі зовнішню сторону рами пофарбуйте, і покладіть на неї 5-8ми шарову фанеру. З’єднайте деталі дрібними саморізами до висихання фарби. Краще всього використовувати фарбу ПФ (пентафелевую), тому що вона володіє хорошими вологостійкими і властивостями, що клеять.

Полусобранную заготівлю розстібних гаражних воріт перевертають, проміжки між брусками також покривають фарбою і заповнюють утеплювачем, приміром, ізовером. Найкраще утеплювати на свіжій фарбі, тим самим запобігаючи негативні наслідки — сповзання матеріалу на внутрішній поверхні каркаса.

Потім раму слід пофарбувати з іншого боку і до моменту висихання прибити попередньо пофарбовану з внутрішньої сторони фанеру або оргаліт. Останній відмінно підходить для зовнішньої обшивки боку, якщо Ви плануєте надалі обробляти ворота декоративними або захисними матеріалами, наприклад, оцинкованими металевими листами. У підсумку, у Вас вийде теплий і досить міцний 3-х шаровий сендвіч з фанери, утеплювача і фанери (оргаліту), закріплених на дерев’яному каркасі.

Монтаж конструкції

Коробку роблять у вигляді дверного блоку, виготовляючи з «капіталки» або профільованих брусків без застосування металу. Коробку жорстко скріпляють з стінами.

Гаражні ворота орного типу навішують на металеві петлі або навіси таким чином, щоб полотно щільно входило в ¼ раніше обрану для дверної коробки.

Портальне пристрій на навісах

Варіанти закріплення металу з зовнішньої сторони

Якщо декоративне призначення і захист деревини — на раму стулок саморізами 55-60 мм прикріплюють рейки товщиною 10-15 мм і шириною 40-50мм, розташовуючи їх паралельно вертикалі з шириною кроку 10-20 див. Потім накладають листи металопрофілю, які кріпляться на рейках також за допомогою саморізів, однак довжиною 38 мм. Всі точки кріплень повинні збігатися з місцями розташування брусків. В даному випадку дверні навіси фіксують безпосередньо на полотні стулки під листами металу.

Обшивка листами металу

Якщо ж потрібен захист автогаражу від злому — полотно повинне входити в 1/4 притвору вглиб, а пригвинчені рейки були урівень із зовнішньою гранню коробки. Рекомендується використовувати листи металу товщиною від 3 міліметрів, і закріплювати їх дюбелями з різьбою або саморізами, оснащеними великими плоскими капелюшками, що запобігають їх расклепывание після наворачивания. Навіси стулок найкраще зварити з металом.

По периметру воріт до дверної коробки прикріпіть смугове залізо прямо поверх навісів з невеликим зазором від листа металу полотна. Потім можна виконувати штукатурну або іншу обробку стін, прикасающуюся впритул з смуговим залізом або поверх нього.

Варіанти облаштування порталу для в’їзду автомобіля