Виготовлення та монтаж воріт автогаражу

Простота і надійність конструкцій — ось головні якості розпашних воріт, яке робить їх номером один серед власників машин для облаштування в’їзду в автогараж. Але їх висока вартість в готовому вигляді виявляється не кожному по кишені, тому пристрій розстібних гаражних воріт своїми руками при мінімальних матеріальних витратах придбало на сьогодні величезну популярність.

Розпашні ворота

Ворота можна зробити обшиті деревом або повністю металеві. Другий варіант більш кращий, оскільки воріт з металу відрізняються більш високою міцністю, довговічністю і вогнестійкістю. Головна умова — знати всі тонкощі виготовлення і монтажу, мати будівельні і зварювальні навички, а також необхідний простір перед автогаражом.

Етапи технології складання і установки

Підготовчий етап робіт

Після розробки креслення і ретельних вимірів, можна вирушати на будівельний ринок для придбання всіх супутніх і комплектуючих матеріалів: металічних листів обшивки, різноманітних профілів і сталевих куточків. Слід запастися: зварювальним апаратом будь-якого типу, болгаркою з набором дисків, в тому числі зачисних, рулеткою і будівельним (водним, лазерним, який знайдете) нівеліром.

Вимоги до розмірів отвору:

  • Повинен бути забезпечений легкий і безперешкодний в’їзд і виїзд транспорту. Розміри отвору підбирають і роблять оптимальними у відповідності з габаритами і моделлю наявного автотранспорту.
  • Від бока авто і до несучої стійки воріт витримують відстань не менше, ніж 30 див. Якщо габарити менше середньої, то краще збільшити цю відстань на всяк випадок, приміром, для придбання позашляховика.
  • Для звичайного легкового автомобіля достатньою вважається висота в 2 метри.
  • Стандартні розміри заїзду в гараж можуть бути від 2,4×2,1 метра до 5,4×2,4 метра.

Збірка рам

На початковому етапі виготовляють рами з точно виміряним розмірам прорізу гаража. Вимірявши і нарізавши куточки (проф. труби), їх розкладають на ідеально рівній поверхні, наприклад, на аркуші ДВП або фанери. У виробництві рами гаражних воріт, використовуючи нівелір, вирівнюють всі освічені кути і виставляють горизонтальність. Потім раму можна зварити, щоб в результаті вийшла цілісна конструкція. Всі металеві кути слід грунтовно шліфувати і покривати антикорозійною сумішшю. Наступні роботи полягають в складанні металевих каркасів стулок для орний проемной конструкції. Візьміть профіль, технологію зварювання рами, і зробіть дві стулки. Далі напрямні вставте в готову раму, вирівняйте їх по відношенню до горизонталі і вертикалі.

Варіант креслення конструкції на 3 метри

Обшивка та посилення

Конструкція двостулкових гаражних воріт повинна бути побудована так, щоб рухоме полотно вільно і легко сходилися і розходилися, тому між напрямними рекомендується залишати зазор. Вивіривши всі кути і впевнившись, що вони прямі, можна проводити зварювальні роботи по збірці решетування каркаса.

Різновиди риштувань

Важливо! На етапі зварювання рами важливо простежити, щоб ворота надалі прилягали до рами дуже щільно. Зовнішня сторона повинна бути абсолютно рівною і гладкою, це можна здійснити, зашлифовав всі зварювальні шви болгаркою з зачистным колом.

Каркас з латами і вбудованою хвірткою

В якості обшивки каркаса беріть металеві листи товщиною від 3 мм Виріжте з наявного матеріалу 2 полотна за розмірами з свого креслення (ескізу). Пам’ятайте, що праве треба викроїти на 20 мм ширше — в закритому положенні воно буде накладатися внахлест на ліве полотно.

Приступайте до обвариванию, починайте з нижнього краю каркаса. Можливий інший варіант — закріплення антивандальними заклепками, особливо, якщо Ви використовуєте профнастил.

Обшивка профнастилом

Отриману конструкцію зміцніть полотном, приваривши на висоті 1 м металеві куточки. Ви не тільки підсилите конструкцію, але й забезпечите строго горизонтальне положення стулок.

Закріплення петель і засува

Силові петлі необхідні для надійної фіксації і функціональності орного отвору. Приварюють покупні готові гаражні петель до стулок, встановлюючи верхню частину петлі на зовнішню стулку, а нижню — на раму прорізу гаража.

Роль засува може виконувати залізний штир. Закривають стулки за допомогою накладного замку, зсередини для зручності можна зробити засув.

Монтаж

До початку монтажних робіт всі металеві частини ретельно ґрунтують і фарбують для герметизації та захисту від корозії та запобігання утворення іржі. Важливо, щоб застосовуються склади були призначені для робіт по металу та відрізнялися підвищеною стійкістю до атмосферних опадів та інших впливів.

Монтаж рами проводять якісно, від нього залежить, наскільки довго і легко будуть «ходити» стулки. До отвору з обох сторін рами закріпіть каркас за допомогою металевих штирів. Потім їх шліфують, ґрунтують та фарбують. Після повного висихання повісьте стулки на петлі і перевірте легкість їх ходу готового пристрою.

Щоб розчиняються проемная конструкція була не менш герметичною, ніж секційна, рекомендується використовувати утеплювач стулок воріт і герметик проміжків між ними. Для цього стулки гаража зсередини заповнити монтажною піною. Крім того, по периметру стулок можна застосувати гумовий ущільнювач з синтетичних полімерних матеріалів, пінополіуритан і інші його аналоги.

Утеплення поліуретаном

Збірка распахивающейся конструкції воріт