Встановлюємо привід отвору самостійно

Встановити привід для автоматизації роботи проемной конструкції в’їзду в автогараж та управління з дистанційного пульта можна на будь-яких воротах: орних, підйомно-поворотних, секційних або рулонних. Зараз стало модно робити автоматичні гаражні ворота, схема монтажу яких стельового або осьового типу. Якщо гараж великий промислового призначення, то професіонали рекомендують ставити осьовий привід, стельові приводи гарні для легких воріт невеликого розміру.

Конструкція готова до монтажу приводу

Особливості роботи приводить пристрої

Зазвичай приводи гаражних воріт оснащені електронним блоком управління. Щоб зупинити рух воріт, система автоматики реагує, стикаючись з перешкодами. Також у власників повинні бути можливість відкривати і закривати ворота вручну у випадках відключення електрики або втраті пульта дистанційного керування. Деякі моделі приводів мають додаткову зручність — освітлення гаража включається автоматично, а також відключається при закритті воріт через відрізок часу, заданий у налаштуваннях.

Високий рівень безпеки гарантується унікальним індивідуальним кодом пульта управління, він не дає можливості відкрити гараж чужим пультом управління. Тому автоматичний привід для воріт гаража вважається не тільки знаком зручності, але і безпеки для вас і вашого майна.

Монтаж приводу секційної конструкції

Підготовка основи для шини

Установка і регулювання електроприводу повинна проводитися у відповідності з вимогами відповідних, що поставляються з набором автоматики, інструкцій по монтажу та регулювання. Шина електропривода повинна проходити з максимальним відхиленням в будь-яку з сторін — 200 мм від центру отвору, відстань між шиною приводу і самою верхньою кромкою рухомого полотна повністю відкритих воріт повинно бути в межах 30-70 мм, а відстань від нижньої кромки шини до краю перемички — не більше 300 мм, за умови, що відстань від шини до валу має бути в межах 10-80 мм

Загальний вигляд, розташування елементів (зсередини)

Розпакуйте шину приводу з комплекту, вона може бути різної довжини і являє собою профілі — 1 і 3 метри (два варіанти направляючої — 3 та 4-х метрова). Заводимо кінець пластикового зубчастого приводного ременя через головну частину шини. Встановлюємо і кріпимо сполучну гребінку, перевіряємо положення ременя. Пам’ятайте, що зуби повинні бути спрямовані всередину, не повинно бути перекручення ременя.

Заводимо в метровий профіль шини каретку з важелем тяги. Використовуючи з’єднувачі, скріплюємо обидві частини шини. Зробивши натяг приводного ременя, надягаємо на вісь привід і кріпимо його 4 гвинтами з головками під внутрішній шестигранний ключ.

Фіксація сполучної гребінки

Виконання отворів під кріплення

Існують наступні режими свердління під розміщення кріпильних елементів. Виходячи з матеріалу стінових конструкцій, виділяють:

  • Режим чистого свердління (без ударів). Рекомендується при виконанні отворів в стіні з пустотілих цеглин, легких і пористих бетонних або газосилікатних блоках, ракушняку, в металевих конструкціях.
  • Свердління з легкими ударами — застосовується при свердлінні отворів в повнотілих цеглинах.
  • Спеціальний режим перфорірованія — для стін з щільністю бетонних (понад 700 кг/м3) і будов з натурального каменю.

Важливо! Глибину свердління отворів під шину і привід робіть більше анкеруемой частини дюбеля — приблизно на один діаметр використовуваного гвинта. Діаметр рассверливаемого отвору не повинен бути більше діаметру дюбеля. В процесі роботи не забувайте очищати отвори від відходів свердління.

Закріплення на стелі

Приміром, закріпимо фасадну п’яту шини чотирма дюбелями. Варто придивнути каретку з важелем до верхньої панелі полотна. Досконально вивіривши положення важеля — під кутом 45 градусів відносно рухомого полотна воріт. Якщо є необхідність — розріжте важіль і з’єднайте внапуск, або інший варіант — замініть важіль на більш короткий.

Закріпіть кронштейн важеля до верхнього алюмінієвому профілю. Виставивши кріпильні отвори, додайте шину на стелю Вашого гаража на відстані 50 мм від передньої кромки двигуна. Також у цих цілях можна використовувати монтажні куточки.

Пророблення отворів під кріплення

Установка троса для розблокування приводу

Заведіть трос — елемент розблокування електроприводу з комплекту автоматики, важіль розблокування, і зафіксуйте його там. Надягніть на тросик боуден-троса (для передачі механічної сили або енергії за рахунок переміщення). Якщо треба, укоротіть тросик або боуден, далі слід поставити напрямні гачки під гвинти з середніх петель і завести за них тросик в боуден.

Трос боудена

Закріпивши Г-подібний кронштейн на відстані 50 мм від лівого ригеля замка або затвора, зафіксуйте на ньому боуден, а безпосередньо тросик із набору кріплень — на ригелі замку.

Встановіть направляючий пластиковий хомут на самоклеючій основі і проведіть регулювання довжину використовуваного троса.

Роботи з настроювання і налагодження роботи

Встановивши обмежувачі ходу каретки стельового приводу в необхідному положенні, зробіть налаштування роботи приводить пристрою. Наведіть джерело живлення, при необхідності виконайте розведення кабелю у відповідності зі схемою в наявній інструкції.

Обмежувач стельового приводу

Встановіть фотоелементи, сигнальну лампу й інші допоміжні та захисні елементи, передбачені моделлю або додатково продумані самостійно.

Монтаж в’їзний конструкції автогаражу