Збірка сучасного задвижного порталу

Запропонована інструкція по установці воріт допоможе уникнути помилок під час складання, та ознайомить з послідовністю проведення робочих операцій.

Сучасний засувної портал

Увага! Для збільшення терміну експлуатації, фурнітура для відкатних воріт повинна відповідати розміру і ваги рухомій частині порталу.

Покрокове виготовлення задвижного порталу

Розмітка під траншею для бетонного підстави

Вибір місця ями для бетонної підстави. Вздовж паркану, в бік відкривання зсувного полотна відміряйте розмір, що дорівнює половині ширини прорізу воріт. Це і буде довжина ями під закладку бетону. Ширина траншеї — 450-500мм від лінії огорожі.

Якщо конструкція огорожі не дозволяє використовувати його стовпи в якості несучих, в стороні воріт, протилежному розташуванню бетонної основи, викопується яма під несучий стовп, сопрягающийся з парканом. У разі встановлення автоматики, необхідно викопати траншеї для здійснення прокладки електричного кабелю.

Викопування траншеї

Глибина траншеї для бетонного підстави, вибирається в залежності від розміру і маси полотна воріт. Середня величина заглиблення опорного стовпа і бетонного підстави, 1200мм для воріт з висотою 2000 мм і шириною 4000мм

Яма під бетонний блок

Виготовлення металевої конструкції для бетонної опори

Застави армуючий елемент виготовляється зі швелера і приварених вертикально до його нижньої частини декількох труб. До труб і швелеру так само приварюється армуючий каркас з прута d10.

Довжина швелера відповідає довжині ями під бетонну основу, а ширина повинна бути в два рази більше ширини роликових кареток.

Закладка металоконструкції в траншею

Виготовлену металоконструкцію вкладають в траншею таким чином, що б швелер щільно стикався бічною частиною з опорним стовпом, розташовувався паралельно огорожі. Поверхня швелера повинна бути строго горизонтальною. Для контролю використовується будівельний рівень.

Заставна металоконструкція

Від того, на якому рівні щодо дорожнього полотна буде встановлено швелер, залежить величина зазору між проїзною частиною і нижньою частиною воротного полотна. Що б зменшити зазор, необхідно встановити швелер нижче площини дороги. Збільшити величину зазору можна підклавши під роликові каретки додаткові прокладки.

У разі, коли неможливо використовувати опорні стовпи огорожі, окремо встановлюються стовпи для воріт. Стовпи вбиваються в ґрунт до потрібної висоти, в середину ямок під стовпи, виставляються вертикально, а в місці бетонування до них приварюються розпірки з арматури. Стовп розташований поруч з бетонною основою, приварюється до швелеру.

Заливка бетону, виготовлення рами

Після установки стовпів і металевої конструкції опори яму заливають бетонною сумішшю і утрамбовують. Стовпи бетонують до рівня поверхні ґрунту, а при бетонуванні опори, необхідно залишити відкритою поверхню швелера.

Рама виготовляється методом зварювання з профільної труби або металевого куточка. Прямі кути виставляються за допомогою слюсарного косинця. Усередині рами приварюються вертикальні стійки і горизонтальні планки для закріплення обшивки воріт.

Закріплення та регулювання роликових кареток

Всунути каретки в направляючу балку. Приклавши роликові опори до швелеру, відзначити місця їх кріплення. У зазначених місцях приварити анкерні болти для роликів. Не до кінця затягуючи болтові кріплення роликів, кілька разів прокатати по ним несучу балку по всій її довжині. Вибравши оптимальне положення роликових опор, затягнути гайки їх кріплення.

Монтаж роликів на швелері

Установка кінцевого ролика і заглушки

Для запобігання попадання вологи і сміття, в торець несучої балки, в місці розташування фундаментного блоку вваривается заглушка. Протилежна частина направляючої забезпечується заглушкою з кінцевим роликом.

Рама полотна воріт встановлюється на напрямну балку і закріплюється зварюванням. Після установки рами, до опорного стовпа, сполученого з фундаментальною опорою, приварюються кронштейни верхніх напрямних роликів. Положення роликів виставляється прокатуванням рами в передньо-задньому напрямку, після чого, затягуються болтові кріплення роликів.

Засунувши раму до закритого положення рухомої секції, визначаються місця приварювання до стовпа верхнього уловлювача і уловлювача кінцевого ролика.

Обшивка рухомий секції

В якості матеріалу екранування до рами кріпляться листи профнастилу або смуги евроштакетника. Монтаж здійснюється за допомогою заклепок.

Можливі варіанти кріплення саморізами, болтами, цвяхами або для профнастилу.

Монтаж автоматики

Для більшої комфортності експлуатації сучасні відкатні ворота комплектуються електромеханічним приводом і автоматикою, що захищає ворота від аварійного руйнування.

Монтаж автоматики

Порядок монтажу електроприводу

  • Посередині, між роликовими опорами, до швелеру фундаменту приварюються елементи кріплення електромеханічного редуктора.
  • Після закріплення редуктора, на полотні воріт відзначається положення і приварюється зубчаста рейка
  • Закриваючи і відкриваючи ворота в ручному режимі, виставляється положення, і затискаються болтові кріплення приводу.
  • В положенні «закрито» і «відкрито» визначаються місця кріплення і встановлюються на зубчастої планці кінцеві вимикачі.
  • По завершенні регулювання, автоматика під’єднується до електромережі.

Увага! Щоб уникнути поломок, монтаж автоматики проводити згідно інструкції, що додається. Потужність електроприводу слід вибирати відповідно вазі пересувний секції!

Монтаж розсувного порталу

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>